e

Wednesday, June 16, 2010

Jalan2 with Along @ KB

Selesai dgn event bowling, malamnye aku bertolak ke Kelantan.. Sepatutnya awal2 lg aku dh balik, tp disebabkan bnyk event yg perlu disertai masa cuti nih, aku tangguhkan dulu rancangan tu.

Mcm biasa bl dh ada kat KB, mesti nak kuar dgn member. Along le.. Pas habis keje, g kuar minum2 kat kopitiam D'Klasik Kubang Kerian. Kali ni Along belanje.



Ok.. Bila Along order 3 Layer Tea, aku tkejut sikit.. Xsangka lak teh ni dah ada kt Kelantan.. I mean, semenanjung.. Dulu slalunye tak ada.. "Fify yg ajar" katanye.. hehe

Untuk makan malam, aku konfius jap nak makan apa mulanya.. Awal2 td dah kata kat Along, nak makan nasi.. lapar nasi.. Along pun pikirlah kejap nak mkn kat mana.. Tp rasanya mmg dah ada dlm kepalanya nak bawa aku makan kat ne.. Tgk dlm menu, ade nasi goreng Pattaya.. Alih2 bila tahu Along order chicken chop, aku ubah fikiran.. Tak nak nasi, nak chicken chop gak. Hehe.. Tamak lak tu, siap kata nak makan nasi goreng pas chicken chop.. hehe.. (mentang2lah org belanje)



Sudahnye, tak jd pun pesan nasi goreng.. dah kenyang! hehe ;p

1 comment: