e

Tuesday, September 25, 2012

Kisah Kenapa Diana Amir Rahsiakan Pertunangan


Diana Amir Rahsia Pertunangan Ikut Syariat Islam 

 PETALING JAYA: Pelakon dan pengacara Diana Amir berkata keputusan merahsiakan majlis pertunangannya baru-baru ini adalah mengikut syariat Islam yang tidak mengesyorkan ia dihebohkan melainkan jika berkahwin.
 
Diana atau nama sebenarnya Nurdiyana Amir Hashim, 26, berkata, dia berharap semua pihak menghormati keputusan itu dan tidak membuat sebarang spekulasi terhadap dia dan tunangnya Mohd Habib Bullah A. Rahman iaitu seorang petugas di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Merbok, Kedah.

“Dalam Islam sendiri tidak menggalakkan kita menghebohkan majlis bertunang atau fasa bercinta kerana ia adalah perjanjian awal antara pasangan kekasih. “Lainlah kalau majlis perkahwinan, memang ia perlu dihebahkan untuk mengelakkan fitnah.

“Sebenarnya tada jaminan lagi saya pasti akan berkahwin dengan dia (Habib). Atas sebab itu, saya hanya adakan majlis secara tertutup untuk keluarga kedua-dua belah pihak sahaja,” katanya ketika dihubungi mStar Online di sini, Isnin.

INFO: MStar 

ENTRI SEMPOI & BEST UNTUK DITERJAH!

Anne Ngasri: "Sudah Tiada Jodoh Antara Saya & Aliff Aziz"

Gambar Pertemuan Dato Siti Nurhaliza & Kate Middleton

Diana Amir Bertunang~ Tahniah!

Gambar Majlis Pertunangan Farid Kamil & Diana Danielle

Lagu Paling KONTROVERSI Tahun Ini

Anwar Tarik Balik Saman Terhadap Saiful Bukhari 

Ning Tarik Diri Dari Konsert Anjuran Syarikat Minuman Keras

Cuba Dengar.. Lirik Lagu Ini SENGAL Atau SEMPOI?

(VIDEO) IKLAN KEMPEN ANTI MEROKOK TERBAIK!

Aneh! Bila Kucing Bersayap


2 comments:

  1. Salam. Zamani thanks sangat2 masukkan blog saya dalam blog...saya sangat2 hargainya...tq....

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya saya sangat bersetuju dengan pendapat Diana Amir...
    Tidak semua pertunangan akan berakhir dengan perkahwinan kerana tempoh pertunangan sebenarnya adalah tempoh untuk kita lebih mengenali Si Dia...
    Betul tidak ^_^

    ReplyDelete