e

Sunday, December 22, 2013

SEGMEN: Jom Terjah Blog ERAZFADLI.COM


Assalamualaikum & selamat malam.. Haa.. Papa Zara ni buat segmen lagi, tapi kali ni lebih istimewa kot sempena hari jadinya yang ke..... Lama dah dia tak muncul dengan segmen neh.. Buzy dengan family & kehidupan sebagai student semula agaknya.. Zam baru perasan tentang kewujudan segmen ni petang tadi, lepas bangun tidur akibat kepenatan menjawab paper di OUM di sebelah pagi tadi. Tapi tak sempat nak join terus sebab kesibukan di rumah.. Ni baru selesai memasak, jadi boleh lah join terus.

Pada yang berminat atau ada blogger baru disini, boleh lah join k.. Klik saja banner diatas untuk ke blog penganjur k ;)

PS: Ada hadiah untuk peserta yang bertuah. Janji, entri kena menarik.. Er.. Kalau Zam puji melambung dia kat sini, agak-agak leh dapat tak hadiah tu? hehe

Kalau tak, Zam nak start puji ni.. heh heh

7 comments:

  1. Assalamualaikum w.b.t.. Terima kasih sebab sudi join SEGMEN : Jom Terjah Blog ERAZFADLI.COM yang tak seberapa ni.. Eraz dah update senarai peserta.. Dalam masa yang sama, bagi masa sedikit kepada Eraz untuk tentukan entri mana yang terbaik di antara yang terbaik. Ini link entri senarai peserta. Mungkin korang boleh blogwalking dulu..

    http://www.erazfadli.com/2013/12/senarai-peserta-segmen-jom-terjah-blog.html

    ReplyDelete
  2. salam...ayu dtg dari segmen yang sama.. good luck ye..

    ada masa singgah la ke blog ayu ye... ayu ada buat segmen simple.. nanti boleh la join ye..tq

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/12/jom-terjah-blog-erazfadlicom.html

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum ! salam blogger ! kunjungan dari segmen yang sama > > > http://jmbelog.blogspot.com/2013/12/jom-terjah-blog-erazfadlicom.html. DFU

    ReplyDelete
  4. Selamat tengah hari!! husna datang dari blog Eraz..
    juga dari segmen yang sama.. :)
    http://husnazahidi.blogspot.com/2013/12/jom-terjah-blog-erazfadlicom.html

    ReplyDelete
  5. singgah sini http://ehbloger.blogspot.com/2013/12/jom-terjah-blog-erazfadlicom.html

    ReplyDelete