e

Wednesday, January 22, 2014

Nak Rasmikan Penggunaannya Malam Ni

(gambar sekadar hiasan)

Malam ni, Zam teringin nak masak sesuatu gunakan stewpot yang Zam beli dengan fry pan dari Tefal dulu. Kalau yang fry pan tu, memang dah banyak kali guna, cuma yang stew pot ni, hari ni lah baru nak rasmikannya. Harap resepi Zam untuk malam ni menjadi.

Agak-agaknye lah kan, apa Zam nak masak hari ni dengan stewpot ni? ;)


Ps: Sekarang ni, Zam angkut bahan-bahan memasak dari dapur bawak depan tv, sebab nak tengok MasterChef Australia.. Tak tahu nak tinggalkan mana satu.. Hehe

10 comments:

  1. best ya memasak..nanti blh upload picture ,skn tu...:D

    ReplyDelete
  2. Huhuhuhu masak lah stew pape hehehehhe goodluck :D hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah berjaya masak.. alhamdulillah :))

      Delete
  3. Pandai Zam masak ..Hehehehe...
    Sekarang ni bkn wanita jer kena pandai masak lelaki pon kena gak masak ...
    Macam Kak Lya ..hubby mmg tak reti masak huhuhuhuhuhu...
    Masak MAGGI Masak air tahu lerr dia huhuhu

    ReplyDelete
  4. hohoo selamat memasak, semoga menjadi ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha thanks.. boleh ar.... menjadi lah jugak ;)

      Delete
  5. masak kari je.. indian style tak guna santan.. hehe

    ReplyDelete