e

Saturday, March 15, 2014

Burger Kucing.. Pernah Jumpa?



Ngeh3.. Kenal si gemok gedempol dalam gambar ni? Selain kotak, dia ni memang suka menyusup masuk kemana-mana saja yang dirasakan boleh mengikut sesedap rasa.. Tak tahulah macam mana tuan dia boleh jumpa kusyen bentuk dorayaki ni (tapi kat FB diorang panggil burger... aaa lantak lah), pastu cun-cun muat lak untuk si gedebab ni masuk.

Dorayaki berinti kucing atau burger kucing ni, ada sesiapa pernah jumpa?

28 comments:

  1. Hahaha.. comelnyee >.<

    eeee kalau dapat ni nak gomol2 je.. tp alahan pada bulu kucing.. uhukuhukk

    ReplyDelete
    Replies
    1. alohh.. alah lah pulak.. pndg dr jauh je la ek

      Delete
  2. comel tapi sangat seriau membayangkan bila orang makan... betul2 cannibal ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha takpe jgn risauu takde lah sampai mcm tu hehe

      Delete
  3. haha buat terkejut ja igt ka burger betul hahaha

    ReplyDelete
  4. alololo comelnya.
    ingatkan beger kucing betol dah tadi..haha

    ReplyDelete
  5. alamak....ingatkan betul ler tadi...troll...ngeri kalau betul....

    ReplyDelete
  6. hahaa..comeinyer..rasa nak ngap..hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lapar nk mkn burger comel ni ae.. hehe

      Delete