e

Monday, May 5, 2014

DRAMA AKU ISTERINYA MINGGU KE ENAM EPISODE 19, 20, 21, 22


Minggu ni merupakan minggu ke enam tayangan drama Aku Isterinya di Slot Akasia, dan sebelum anda teruskan menonton drama ini, jom lihat sepintas lalu sinopsis untuk episode 19 hingga 22.

Aku Isterinya Episode 19 
Dari jauh Muzifa tersenyum melihat kebahagiaan Mikail dan Mya seperti belangkas. Sayu hatinya melihat Mikail yang sudah sembuh luka di hati akibat perbuatan Lisa dahulu. 

Aku Isterinya Episode 20 
Mya terkejut apabila mendengar permintaan Mikail mahukan zuriat. Dia tidak yakin Mikail sudah bersedia untuk menjadi bapa disebabkan keadaan keluarganya sendiri berkecamuk dan berpecah belah. 

Aku Isterinya Episode 21 
Mya tercengang dan hampir menitiskan air matanya mendengar mulut Mikail supaya di ajar solat. Dia kagum dengan sikap Mikail yang mengaku kejahilan diri sendiri dan bersedia untuk berubah. 

Aku Isterinya Episode 22 
Mya tidak berniat untuk menyakiti hati Mikail tetapi sejak pertemuan dengan Aisyah 2 minggu lalu, dia menaruh syak kepada Mikail disebabkan Mikail merahsiakan tentang perkahwinan mereka.

10 comments:

  1. CO=MEL jer tgk muka Izzue Islam nie ..
    tenang jer hati hehehehe ..

    ReplyDelete
  2. Tak pernah tonton drama ni tapi baca sinopsis cam menarik juga... :D

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. wow.. tk sangka abg minat citer ni

      Delete
  4. Tak nampak pun kat mana gediknya anzalna. Suka tgk dia. Lakonan bersahaja.

    ReplyDelete
  5. Setuju sgt... Sy dah pun jadi peminat setia anzalna... Dia nampak sgt cntik, lakonan pn bgus... X nampak pn dia gedik.....

    ReplyDelete