e

Wednesday, August 14, 2013

Aku Ada Satu Penyakit Kronik Sejak Kecil



Assalamualaikum & selamat pagi. Entri sempena hari terakhir bercuti di kampung halaman~ Kota Bharu. Malam ni, Zam akan berangkat pulang ke Kuala Lumpur. Sejak kecil, Zam selalu pulang ke Kelantan setiap kali cuti, dan sebab sukakan sangat negeri kelahiran Zam ni, Zam akan rasa tak best je bila kena berangkat pulang.

Impiannya nak bina kehidupan disini, apapun Zam perlu fikirkan banyak perkara dahulu sebelum itu. Insya Allah, harap semuanya selesai dengan baik sebelum Zam pindah ke Kelantan.. Aminn!

17 comments:

  1. hu hu hu, ingatkan sakit kronik apalah tadi zam... apa pun, selamat hari raya, maaf zahir batin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ayat cam gempaq je.. appn, selamat hari raya juga ;)

      Delete
  2. amin, harap dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn.. thanks sb aminkan doa zam ;)

      Delete
  3. suspen je --- rupanya enggan nk tinggalkan kampong halaman tercinta - slmt hari raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. appn, selamat hari raya gak ;D

      Delete
  4. Ngeh3..sakiy lgu ni mmg suma ada..tmbh2 bila rya nk abes ni..lgi simptom ni mkin keluaq..

    ReplyDelete
  5. kg halaman mmg sukar nak tinggalkan

    ReplyDelete
  6. deno pula jaid mcm tu bila nak tinggalkan terengganu... walau di mana kita berada, tempat kita lahir dan membesar tetap terbaik! :)

    p/s: dah lama tak ke kelantan.... teringat nasi kerabu sedap tepi jalan tu... turun kereta dah bau ayam bakar, ikan pari bakar dan segala bakar... nyum3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal terenganu rupanya.. baru tahu.. :) appn, nasi kerabu mmg ngam dgn lauk pauk bakar! jom try jom!

      Delete
  7. Macam kenal je orang yang komen di FB tu.. Haha..

    Cpt2 la apply pindah kelantan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh kenal dia ke? hehe

      insya Allah.. doakan semua urusan dipermudahkan :)

      Delete
  8. Sama la..tpi nak wat camne..rezeki di negeri org..apapun Kelantan adalah negeri yg unik..yeayy..bangga sgt jdi anok Klate..:D

    ReplyDelete