e

Wednesday, August 14, 2013

Inilah Jadinya Bila Mereka Tak Dapat Melihat Hujan Meteor Isnin Lepas



Pagi Selasa, sehari selepas hujan meteor diberitakan dapat disaksikan dari ruang udara kita, ramai yang memuat naik gambar diatas di Facebook sehingga ia menjadi viral. Nampak gayanya, kebanyakan dari kita tidak dapat dipisahkan dengan mengaitkan sesuatu kejadian yang pelik yang berlaku di dalam negara dengan troll Ultraman. Jerebu, stadium runtuh, pesawat tergelincir, semuanya diedit dan dikaitkan dengan Ultraman. Kes gambar diatas ini, mungkin kerana ramai yang tidak dapat melihat kemunculan hujan meteor biarpun ada yang bersengkang mata menunggu.. Hehe

Kalau nak tengok gambar asli hujan meteor dari Batu Pahat, anda boleh hit di sini: 

Apapun, jangan jadi macam yang dibawah ini, sudahlah ye.. Kredit kepada EMAS PUTIH :)


10 comments:

  1. hurm, hujan meteor, semua orang berjaga nak melihat kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai yg nak tgk, tp xde rezeki.. hehe

      Delete
  2. hahaha...memang sengal

    tapi saya pun tak dapat tengok kat putrajaya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah gak kalau dh takde rezeki.. hehe

      Delete
  3. hihi... dneo pun tak dapat tengok.. kat terengganu malam je hujan...

    ReplyDelete
  4. Mak cakap die sempat tengok meteor tu. :)

    ReplyDelete