e

Friday, January 24, 2014

Tiga Entri Penyumbang Trafik Cecah 5k PV Semalam



Assalamualaikum dan selamat malam semua.. Sebelum Jumaat melabuhkan tirai nya, Zam nak kongsikan sedikit tentang PV yang Zam terima semalam (Khamis).. Angka yang ditunjukkan sebenarnya agak tinggi dari biasa, & ia menggembirakan Zam. Zam rasa mungkin ia disebabkan olek kunjungan pembaca yang banyak (termasuk anda) untuk tiga entri SEO yang Zam sediakan semalam (Khamis 23 Januari 2014).

Berikut adalah 3 entri yang Zam maksudkan, dengan mengambil kira beberapa topik/ keyword yang mungkin dicari oleh pembaca pada 23 Januari 2014, berikutan beberapa isu yang melanda di dalam negara, terutamanya tentang suhu sejuk yang melanda Malaysia kini.


Pada rakan-rakan yang ingin belajar mempraktikkan SEO di dalam entri, boleh lah belajar denga sifu Blogger Hasrul Hassan.. Macam-macam ilmu dalam berblog ada di sana. Jadi, boleh korek-korek ilmu dari sana k ;)


29 comments:

  1. thniah Zam...prestasi yg m'banggakn.Truskn b'usaha ya???
    Berminat jd bloglist sy x???Jom ke blog sy (^__^)

    http://izzah-norlizah.blogspot.com/2014/01/pencarian-bloglist-2014.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya Allah, Zam akan cuba kekalkan prestasi & trus berusaha.. Haa.. molek sgt tu.. nt Zam terjah ye

      Delete
  2. Replies
    1. biasa2 je.. main2 dgn seo alhamdulillah mmbuahkan hasil :)

      Delete
  3. orang ramai duk cakap pasal cuaca sejuk tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah kan.. tp skrg mcm dh naik blik suhu tu

      Delete
  4. bagus la abr zamani...ramai dok ariana rose kan haha

    ReplyDelete
  5. wahh .. best kan pv naek gitu .. tahniah eh ..

    ReplyDelete
  6. wah hebat lah...satu malam je dapat jumlah tu...ng terbaik lah engko dik zam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kak buat entri seo.. leh jana trafik :D

      Delete
  7. Replies
    1. alhamdulillah.. semngat utk terus berblog sbnrnya ni :))

      Delete
  8. Replies
    1. alhamdulillah :)) pencetus semngat ni :)

      Delete
  9. kat blog Bro HH memang banyak info pasal SEO..banyak jugak belajar daripada situ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. same ar :)) kene korek bnyk ilmu dr blogger otai ni

      Delete
  10. HH memang bagus bab2 SEO ni... banyak ilmu dia... Terbaik zam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan kak mia... kna ambil bnyk ilmu yg dcurah olh dia

      Delete
  11. Assalamualaikum zam. wahh bestnya. naik mendadak tu. hehe taniah2. keep it up cikgu (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam,,, terima kasih ye... insya Allah jd dorongan utk trus berblog :))

      Delete
  12. Replies
    1. alhamdulillah :) tmbh semangat nk berblog

      Delete
  13. tahniah bro..aq pun jrang nak dpt trafik tinggi mcm ni...pengunaan ceo yg bgus

    ReplyDelete
  14. kena banyak belajar ilmu SEO nie.....

    ReplyDelete