e

Showing posts with label seo. Show all posts
Showing posts with label seo. Show all posts

Sunday, December 22, 2013

Tiba-Tiba Entri Hari Ibu Naik Hari Ini 22 Disember.. Kenapakah?



Assalamualaikum & selamat malam guys. Jarang-jarang Zam nak menyemak trafik blog di malam hari sebenarnya, tapi bila dah tertengok tadi, hairan juga kenapa entri Zam Tarikh Hari Ibu 2013 sebelum ni tiba-tiba naik pada hari ni 22 Disember 2013.

Tuesday, December 10, 2013

Contest SEO Eridy

Contest SEO Eridy.
(klik gambar diatas untuk ke eridy.com)


Assalamualaikum & selamat petang semua. Contest SEO Eridy yang Zam kongsikan hari ini sebenarnya satu pertandingan yang membolehkan para blogger menguji sejauh mana keberkesanan teknik SEO yang mereka aplikasikan dalam penulisan entri bagi menempatkan entri tersebut di halaman pertama enjin carian dalam menarik kunjungan pelawat ke blog mereka. Jika sebelum ini Zam sering berkongsikan entri SEO dan menerangkan kelebihan SEO terhadap peningkatan jumlah pengunjung dan trafik ke blog sendiri, apa yang dilakukan oleh Zam pada kali ini juga sama- dengan menggunakan kata kunci Contest SEO Eridy.

Saturday, September 7, 2013

Top 10 Entri Ogos 2013 Di Blog Zamani Abe

Assalamualaikum & selamat petang rakan blogger :) Tiba-tiba dapat idea nak menyediakan entri ini setelah beberapa blogger menghasilkan Top 10 Entri Ogos 2013. Setelah disemak, berikut adalah Top 10 Entri Ogos 2013 di blog Zamani Abe berserta PV untuk setiap entri: 



Berita sedih yang menimpa seorang photographer muda berbakat yang bakal                 melangsungkan hari bahagianya pada Oktober ini..

Berita gempar yang berlaku beberapa hari sebelum Umat Islam menyambut Aidilfitri. 2 dari 3 mangsa dilaporkan menjadi korban di dalam kejadian tersebut merupakan anak kepada pengasas produk kecantikan tersebut..