e

Saturday, September 7, 2013

Top 10 Entri Ogos 2013 Di Blog Zamani Abe

Assalamualaikum & selamat petang rakan blogger :) Tiba-tiba dapat idea nak menyediakan entri ini setelah beberapa blogger menghasilkan Top 10 Entri Ogos 2013. Setelah disemak, berikut adalah Top 10 Entri Ogos 2013 di blog Zamani Abe berserta PV untuk setiap entri: 



Berita sedih yang menimpa seorang photographer muda berbakat yang bakal                 melangsungkan hari bahagianya pada Oktober ini..

Berita gempar yang berlaku beberapa hari sebelum Umat Islam menyambut Aidilfitri. 2 dari 3 mangsa dilaporkan menjadi korban di dalam kejadian tersebut merupakan anak kepada pengasas produk kecantikan tersebut..

Dalam diam, rupanya Syanie telah disunting sekali lagi.. Tahniah diucapkan.. Majlis berlangsung dengan cukup sederhana.

Perkongsian gambar dari seorang GURU photographer sewaktu fenomena Hujan Meteor 2013 di Malaysia. Tak ramai yang berjaya merakamkan gambar tersebut!

Antara entri SEO yang boleh dianggap berjaya untuk bulan Ogos.. Alhamdulillah ;)

Satu lagi entri SEO yang berjaya menarik pengunjung ke blog :)

Entri segmen yang berjaya menarik ramai pengunjung dengan tajuk yang 'panas'.. Macam nak cari gaduh je, padahal... 

Entri yang ditulis selepas Zam mencari-cari fesyen rambut untuk digayakan di saloon sempena Hari Raya ;D

Video penjelesan di sebalik kejadian seorang isteri dipukul teruk oleh suaminya yang panas baran di dalam lif.

Kisah yang menggemparkan kerana berlaku beberapa hari sebelum ketibaan Syawal. Akhirnya kanak-kanak itu diserahkan semula kepada pihak berkuasa..


Alhamdulillah.. Bila Zam teliti semula, boleh dikatakan 9 dari 10 entri yang disenarai merupakan entri yang dipraktikkan dengan teknik SEO. Tak dapat dinafikan, teknik SEO banyak membantu Zam dalam menarik sejumlah pembaca ke blog Zam. Jadi untuk itu, Zam patut berterima kasih kepada BLOGGER HASRUL HASSAN yang berkongsikan ilmu ini di OHBLOGGER. Banyak tips yang boleh anda dapatkan di sana untuk memajukan lagi diri dalam dunia blog.

Dan apa yang anda perlu tahu ialah, anda juga boleh berjaya menarik jumlah pembaca yang ramai ke blog dengan menggunakan teknik SEO ini. Tak mustahil! Anda boleh mencubanya kerana ia mudah dipraktikkan ;D

Berikut pula adalah entri lain yang turut mendapat sambutan di blog dengan mempraktikkan teknik SEO:


10 comments: